Tuesday 11 September 2007

Kravice

Kaj početi na sončno jutro kot je to danes? Pogled skozi okno se mi ustavi na pašniku polnem krav:) No pa se poizkusimo tudi v tem segmentu fotografije. Modeli so bili zelo prijazni in so uživali v portretiranju. Hvala vam, kravce!



Kaj iščeš na našem "vikendu"?






Zdravo moje ime je 2017.



Še 750-ka.


Midve bi se pa skup slikale.



Za konec pa še en klasični portret.


P.S.:Vsi vljudno vabljeni na otvoritev prostorov foto kluba koroška, ki bo v soboto, 15.9.2007 od 17. uri v prostorih MKC Slovenj Gradec.

5 comments:

Matjaž Merčnik said...

haha, super fotke. Krave se mi pasejo 10 m od bajte, pa niti pomislil nisem, da bi jih fotografiral. Res super. 4. krava je ista ko una iz risanke Cow & Chicken al karkoli je že :)

Unknown said...

hehe matjaž, res je uni podobna četrta:D saj so zanimive, enkrat sm se kr malo vstrašo ko se je ena mal bol zagnala proti meni:)

Matjaž Merčnik said...

Sej si biolog, bi že rešil zadevo ;)

Anonymous said...

Krave so res fotogenične. Jeba je ko gledaš, čez kak wide lens, pa se začneš spraševat, kdo ti v prste na roki piha. Pogledaš mimo in krava 10cm od tebe buli. Če je bik, si ga najebu ;)

Unknown said...

@sekundek: na srečo majo samo molznice:) drugače pa sem zagazil v en frišn kravjek, pa sem to ugotovil šele v hiši ko sem se spraševal kaj za hudiča tak smrdi:D