Saturday 15 September 2007

Finale državne prvenstva v balvanskem plezanju-Slovenj Gradec, 15.9.2007

Danes in jutri se v centru Slovenjega Gradca, kot že nekaj let zapovrstjo, odvija finale državnega prvenstva v balvanskem plezanju. Tekmovalci dobijo 5 različnih problemov, ki jih morajo rešiti. Predvsem finale pri članih je bilo zelo napeto, a na koncu je vendarle zmagal član domačega AK Slovenj Gradec, Rok Klančnik, ki je zmago osvojil tudi v skupnem seštevku državnega prvenstva!Bravo Rok!

Danes so nastopali mladinci ter člani, jutri pa nastop čaka še mlajše kategorije.



Pogovori tekmovalcev.



Navijači ter gledalci med napeto tekmo.



Problem je uspešno rešen, ko se tekmovalec prime "grifa" z obema rokama.



Priprava na "vzpon".



Kasnješa zmagovalka, Maja Vidmar, zadovoljna na vrhu uspešno rešenega problema.



Moški finale. Rokove močne roke so ga ponesle na prvo mesto!






Nejc Čuješ pri študiju problema.



O Bog, kako naj to splezam?!?



Neizmerno veselje ob uspešnem zaključku.



Skupinska najboljših treh v državi.



Pa še najboljše punce!



Skozi objektiv gledalke.



Čujo je pokazal tudi svoje spretnostni v hoji po gurtni.



Čestitke vsem tekmovalcem, posebej še zmagovalcem!

6 comments:

pegaso said...

Meni so najboljše 3,4,10.
Nekatere se mi zdijo tudi malo svetlobno podhranjene. Sploh pri 4 pogrešam več kontrasta. Fotka ima velik potencial.
S katero opremo si fotkal?
ps: reklame sem pa tud mal poklikov :)

Unknown said...

fotkal sem z 50 1.8 večinoma, sploh finale ko je bilo že temno.

Nadja Zlender said...

Ful dobre fotke! Vsak dan prečekiram tvoj blog in komaj čakam, da objaviš novo reportažo. Vse pohvale :)

Unknown said...

O Nadja. Hvala za tvojo zvestobo;)Me veseli da so ti slikce všeč.

Unknown said...

Fajna reportaža, to je pa moglo bit zanimivo. Meni je pa všeč 3 fotka! Še več takšnih reportaž Martin!

Matjaž Merčnik said...

Reportažo sem si sicer že ogledal na strani foto kluba koroška, tukaj pa te lahko še pohvalim. Zelo dobro narejeno.