Sunday 2 September 2007

Jutranji fotolov

Danes me je zbudila moja Oma:)Razlog? Na travniku blizu hiše se je sprehajala lisica, ki se preganjala čaplje. Njej ni uspelo kaj uloviti, sem pa zato jaz. Čeprav le iz razdalje, ki mojim 300mm ni dopuščala prevelikega maneverskega prostora. Kasneje sem se poskušal pritihotapiti tudi bližje, a mi ni uspelo. Čaplje so takoj, ko so me opazile pobegnile.


Lisica pri previdnem oprezanju.



So me že opazile



Silhueta bežeče čaplje.



Ko so živali všče, mi ni preostalo drugega kot slikati nepremične motive.



7 comments:

Tomaž Pristovnik said...

Lepo... Nekaj mm vseeno zmanjka, ne? ampak to še pride na vrsto, če bi mel vedno vse pri roki... ne bi blo več zanimivo. ;)

Zadnja me spominja na Vistina ozadja. :D

Unknown said...

ja, nekaj mm al pa kaka vojaška šola za prikrivanje:)da bi bliže prišel...

Matjaž Merčnik said...

Res škoda da si imel prekratkega. Dokumentarne posnetke pa si kljub vsemu ujel.

nejec said...

prah imaš na senzorju ;)

Unknown said...

nejc, ravno mi je matjaž posodil puhalko;)

Matjaž Merčnik said...

Je pihanje zaleglo?

Unknown said...

matjaž je, hvala. Čeprav par smetk je še vedno gor.predvsem una tavelka..ampak je mnogo boljš