Wednesday 8 August 2007

Poroka

To soboto sem v Moenchengladbachu (Nemčija) fotografiral poroko mojega malega bratranca(al kk se temu že reče) Boštjana ter njegove izbranke Kristine. Prilagam nekaj slikic za pokušino-Da boste videli kako fajn smo se imeli..



Svatje so dobili šopke.



Za poroko se je treba dobro "zrihtat".



Nevesto smo šli iskat na njen dom, kjer nas je pričakala z očetom ter pričo.



Boštjan čakajoč na svojo izbranko.



Poročni obred.






Riž za srečo.



Nošenje neveste čez srce.


Z avtom smo oddrveli do restavracije ob jezeru, kjer je bila gostija.



Skupinska





Na vrsto so prišle dobrote.



Presenečenje iz Slovenije-Zaplesali smo v narodnih nošah.
Foto:Markus Wintersig



Ognjemet mladoporočencema v čast.


Ples in zabava do poznih ur.


Upam, da so vam fotografije všečne. Prvič sem fotografiral poroko in upam, da bosta mladoporočenca zadovoljna.

8 comments:

Matjaž Merčnik said...

Kar solidne fotke. Glede na to, da nisi bil tam kot "uradni fotograf", si ujel kar precej dogajanja. Ful dobre so mi 6. 11. in 12.

Unknown said...

Hvala.Nebi rad "šimfal" uradnega fotografinje, samo je res bila neprijazna.Zaj pa ne vem a ne mara konkurence al kaj:)
obljubim, da bodo drugič boljše fotke;)

lp

Anonymous said...

Ah, poroke... :) samo, da bosta srečna! Drgač pa...se pravi, da si že doma? Oz. da odhajaš na Češko?

Unknown said...

tako je teja. že doma in spet grem..jutr. se javim kaj po koncu...

Anonymous said...

Poznam takšne čudne tiče od fotografov. Tudi sam sem bil enkrat povabljen, naj malo pofotkam poleg uradnega fotografa. Pa je bil precej "zdolgočasen" in totalno brez idej.

Je pa lepo videti fotke iz porok, sploh ko je moja še tako sveža in se spomneš marsičesa. Tudi ognjemet ste imeli. Super. Moje fotke še sledijo, ker je Ciril ravno na počitnicah, pa sva planirala skupaj nekaj naredi.

Unknown said...

verjamem da so iz tvoje poroke ful lepše fotke...:)sploh če je ciril fotkal..sam sem še bolj na začetku..enkrat bo že;)

crt said...

lepo si poslikal poroko.

Anonymous said...

Se strinjam z mercnikom. Dobre fotke, dobre.