Sunday 26 August 2007

Ljubljana ponoči

Ker je tisto kar trenutno nebi rabil početi najboljše početi pač v trenutko ko imaš največ dela sem si danes zvečer vzel čas za sprehod po centru Ljubljane, nato pa sem se vzpel na grad. Moram reči, da sem presenečen koliko ljudi je bilo v centru. Sem mislil da je zdaj, ko ni študentov Ljubljana bolj zaspana...



Najprej sprehod mimo tržnice...



Prešernov trg je bil internacionalni - turistov je mrgolelo:)


Še center iz mosta.


Pogled iz grajskega obzidja.



Zlatko pravi da je svet lep.Pa ti?


Predlogi? predvsem me zanima obdelava, kjer res šepam. Bi naredili drugače ali je ok?
Zdaj pa učit..aminokisline in to(organska).

lahko noč:)

2 comments:

Anonymous said...

Z nocnimi fotkami sicer nimam prakse, bi pa bilo tu in tam katero za obrezat ali poravnat. Predvsem prva je postrani in tista z odsevom v ljubljanici bi tiste rože ali osvetlil ali odstranil.

No upam, da bo komentar v pomoč.

Unknown said...

hvala za pomoč...rože sem namenoma pustil, če pa bi jih z flešom osvetljil pa nevem:)bom poskusil še to;) hvala za komnetar