Sunday 22 July 2007

Zabij ga 2007


Včeraj, 21.7.2007 je na igrišču pri stadionu potekal prvi (tradicionalni) turnir v streetball-u ter metanju trojk. V zelo vročem vremenu (še jaz, ki sem samo slikal sem mel probleme, kaj šele igralci) se je turnirja udeležilo 12 ekip, zmagali pa so Duo Mi trije. Drugo mesto so zasedli Metulji iz maribora, na tretjem mest pa so uvrščeni najboljši domačini: Diantonio spurs-i.


Pogled na prizorišče z maloštevilnimi gledalci.


Vrooooče. Igralcem res vsaka čast da so igrali ob tako vročem ozračju.


Akcija!


Dribljanje.


Metanje trojk.


Dobre akcije so nasprotniki le nemo opazovali.


Ko so se začeli zaključni boji so bile temparature že bolj prijazne. Na sliki tekma za tretje mesto med domačini Ime ter Diantonio spursi. V zelo zanimivi tekmi so zmagali slednji z 18:16.


Adin Kavgič je v tej akciji z lahkoto prišel mimo. Vseeno njegove akcije niso prinesle zmage ekipi Ime.


Finale je postregel z zelo borbeno igro, saj so bile v igri denarne nagrade( 200 evrov za prvo, 100 za drugo in 50 za tretje mesto). Za mnogo razburjenja so poskrbeli tudi sodniki. V prihodnje velja najeti prave sodniki, saj so si v predtekmovanju sodili igralci sami, v zaključnih bojih pa so sodili tekmovalci, ki so že izpadli iz tekmovanja.


Zmagovalci iz Velenja so visoko dvignili pokal za triumph v Slovenj Gradcu.

Ura je bila že pozna, organizatorji (športno društvo Partizan ter Študentski klub Colatio) pa so tekmovalce in vse zbrane povabili v MKC Slovenj Gradec na zabavo. Se vidimo drugo leto?

2 comments:

crt said...

kulj. tole sliči mal na ulično olimpijado v Celju. www.UlicnaOlimpijada.si
Lani 2006 sem slikal celo, letos mi je pa Rok(or) pomagal. Moje so od letos rokomet ter nogomet. Rok je imel pa košarko.

Unknown said...

ja, s tem da je to res blo bol amatersko zastavljeno, pa še prvič in je malo šepala organizacija.nevem kak je blo to v celju.plus v sgju je bila samo košarka.no pa striptiz pol;)