Monday 30 July 2007

Vožnja z vlakom

Rad imam vlak, predvsem pa potovanja z njim. Rad imam ko udobno sediš na sedežu ob oknu ter gledaš pokrajino, ki hiti mimo. Poleg tega železnica marsikdaj vodi po z avtom neodkriti predelih naše preljube Slovenije. Včasih pa še spoznaš kakšno novo sorodno dušico (tako pravijo, jaz osebno je še nisem).


Prejšnji ponedeljek sem se odpravil z vlakom v Koper. Na poti sem po manjšem naklučju srečal nekaj korošic;) Pot je v trenutku postala krajša.


Navdušeje nad svežim zrakom.



Eni so potovanje izkoristili za počitek, drugi pa za branje najnovejšega Hary-a.



Zabavajmo se skupaj(Nina nas ignorira).



Pogled na lep košček naše majhne obale.Še malo pa bomo prispeli na cilj.


Nato je sledilo par dni žuranja, fotoaparat pa sem tokrat pustil doma.Sej mi je žal, ja;)

6 comments:

OLKI said...

Martin lep pozdrav,

hvala za vspodbudne besede na mojem blogu. Jah veš z voljo je tako, da če nekaj hočeš, potem se tudi volja najde in že včeraj, ko sem opazil tvoj blog sem si rekel: glej ga še eden, ki ima voljo in ljubezen v fotografiji.

Le čim več objvljal, pa te bomo brali...

lp Jure/Olki

Anonymous said...

Hej!

Vlak...ja Martin, komej čakam, da se začne fax, da bom spet spala na vlaku... :) Drgač se strinjam s tabo; tut jest sem šla že v južne kraje letos z vlakom (že tretje leto zapored :)) in mi ni nič odveč, pa tudi manjka mi nič. A nismo rekl, da gremo sepembra skupej na morje???

Lp, Teja (pridi kej na www.krejzi.com)

Unknown said...

olki, maš prav. Ampak danes zjutraj spet nisem šel. Je bil dež.

Teja,ja rekli smo da gremo na morje.upam, da bo kaj iz tega, pa čeprav samo za par dni.biologi smo itak norci pa se bomo že kaj odbitega spomnili...

Lenart Senica said...

Hude fotke!

Unknown said...

@lenart: hvala...neki se trudimo:)

Anonymous said...

Well written article.