Sunday 24 June 2007

MISS SLOVENIJE 2007

V soboto, 23.6.2007 je na gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekal izbor za prestižni naslov Miss Slovenije za Miss sveta. Ko sem dobil povabilo za sodelovanje kot fotograf sem si vse skupaj predstavljal malce drugače. Predstavljal sem si glamur, blišč, na koncu pa od tega dobil le malo. Predvsem za takšen tip prireditve ZELO zgrešen scenarij, slaba scenska postavitev, predvsem pa zgrešena ideja ti. foto tribune. Na koncu se je stvar zavoljo moje iznajdljivosti in slabe organizacije kar dobro iztekla, saj sem se lahko porosto sprehajal po dvorani.
Prireditev sta vodila Jure Godler ter Aleksandra Balmazovič.



Tako je izgledal vhod v dvorano dobro uro pred začetkom.



Pogled iz fotografske tribune na dogajanje.



Predstavitev kandidatk.



Drugi izhod, tokrat v kopalkah.Na sliki je Tadeja Ternar, kasnejša zmagovalka. V ozadju fotografska tribuna.



Najlepših 12 v Sloveniji, v ospredju pa voditelja, Jure Godler v podobi Frankensteina ter Aleksandra Balmazovič.



Voditeljski par, ki s predstavo ni navdušil.



Izhod v večernih oblekah.Vsaki punci je obleko izdelal drug slovenski kreator.



Meni najlepša večerna obleka.



Vseh 12 kandidatk v večerni toaleti



Strokovna žirija s sedaj že bivšo Miss Iris Mulej na čelu



Presenečenje večera-Kopitar. Prijetna popestritev showa. Po vsem videnem je deloval predvsem precej... normalno.



Napetost se je zviševala.Najprej 2. spremljevalka, 24 letna Anja Lukman.



1. spremljevalka je postala Duška Stojič iz Dolenjskih toplic.



Zrcalce, zrcalce na steni povej katera najlepša v deželi je tej.



In najlepša je....Tadeja Ternar, 19 letna prekmurka doma iz Beltincev, sicer pa študentka ekonomije na Mariborski fakulteti.



Iris predaja krono-tiaro svoji naslednjici. Tadeja v nasprotju z pričakovanji in stereotipi tokrat ni zajokala.



"Poraženke." Važno je sodelovati ne zmagati?



Tadeja je kot glavno nagrado prejela avto Opel Corsa v trajno last.



Najlepše 3 so nam še pomahale v pozdrav.



Po večkratni potrditvi da ima vozniški izpit so ji predstavniki Opel Slovenija le pustili sesti za volan.Nasmejana se je odpravila novemu življenju naproti.


Upam da ste uživali ob gledanju in branju moje prve reportaže na blogu. Kmalu se spet slišimo. Pa ne pozabite nardit reklame za blog;)

9 comments:

crt said...

Lepa reportaža. Zanimivi komentarčki in seveda slikice. Ka s kompakti so lahka tud pršl na "foto tribuno"? Kolega je htel it pa sem mu rekel, da nuca dslr. No, sem se zgleda zmotu!!!

Matjaž Merčnik said...

Super fotke, lepo napisano. Dobrodošel med blogarji. Z veseljem pričakujem nove objave.

Unknown said...

crt, nam je ena gospa med generalko rekla naj še koga pripeljemo, da jih bo več.v bistvu bi pomojem lahko prišel tud brez fotoaparata samo z fleshem in bi ga tam prožu:).

Drugač pa hvala obema za komnetar..upam da bo blog zaživel.

Unknown said...

prva misica, ki mi je res wšeč. drugače pa maš res fanj slike gor

Anonymous said...

Hej! Ja končno Martin! Zdej samo še skrbi, da boš meu skoz kej nouga gor :) aja, pa zdej sem končno vidla nabasane tribune fotografou... :) a ti si biu pol kej poseben fotograf oz. s posebnim access-om?

Unknown said...

Res super reportaža, zmeraj je prijetno pogledati fotke drugih fotografov malo z drugega stališča z drugih kotov itd. Aja, pa dobrodešel med blogerji...

Unknown said...

Ne, teja nisem mel kaj posebnega statusa.samo pač sem malo bol "potrucan" pa sem se zrinu v prvo vrsto. težil pa ni kdo...

Denis, hvala za dobrodošlico...

Unknown said...

Tud men je zlo všeč blog, zanimiv je videt del ozadja (foto tribuno) pa prebrat komentarje.

Anonymous said...

Hey ...mesch sind das aber tolle bilder geworden!!mach weiter so!!!!!