Tuesday 26 June 2007

Kölner Dom-nekaj malega za intermezzo

Fotka je nastala lani septembra, na manjšem potepanju po bližnji in malo manj bližnji okolici Mönchengladbacha. En dan sem sem že okoli šestih z vlakom odpravil v Köln z namenom da pofotkam eno majhno reportažico(mogoče objavim v prihodnosti). V glavnem, vreme je bilo super, cel dan sem se "šetal", na koncu pa sem se čisto izmučen še privlekel na drugo stran železniškega mosta za en nočni posnetek katedrale...In nastla je ta "mojstrovina":


Fotkano je z mojim Nikon, čas 3s, zaslonka f5 pri 70 mm.
Upam, da vam je fotka všeč. Po izpitih pa dodam še kaj novega.

7 comments:

Aljo said...

Blagor ti za digica, sam to ti lahko recem;)

Moja mami je imela eno staro Fujico, sam ji je neki pesek notr prsu ... pa je bil hud, hud.

Dedi eno Laico, k sem jo jaz nasledil in Altixa s Carl Zeiss lens:)

Jest mam pa zdej lepo ze neki let Canona EOS 3000 z 35-70 mm in 35-200 mm objektivom. In caka na Velikega digitalnega brata.:)
LP, A

Aja - pa ps: nastavi si pod nastavitvami, da ti lahko vsi dajejo commente - vsaj pomojem - ker drugace je omejeno na clane bloggerja in google maila. Lp, A

Matjaž Merčnik said...

Fajn fotka. Nebi se branil cele reportaže.

Unknown said...

Matjaž reportaža pride ko bom v slovenj gradcu, tu v lj nimam fotk pri sebi...

Unknown said...

Men je full dobra fotka "mojstrovina". Reportažo moraš sedaj obvezno objavit...

Lp

Nadja Zlender said...

Odlične fotke imaš! A si kdaj probal tudi pse slikat ;) Pomojem bi prav fino izpadlo hihi.

Unknown said...

psov pa res še nisem kdaj fotkal posebej...lahko se pa kdaj s tvojo ginny kaj zmenimo;)

Nadja Zlender said...

Lahko, meni ni lepšega kot lepe slike psov, ok živi psi so lepši :D