Friday 26 December 2008

Uršlja gora (1699m)

Danes smo se odpravili na Uršljo. Branko, Jani in jaz. Iz Naravskih ledin je do vrha malo več kot urca hoje. Ob poti smo srečali kar veliko pohodnikov, pa tudi turnih smučarjev je bilo na moje presenečenje veliko.
Na vrhu je koča odprta vse do 4.1., tako da vableni vsi na en malo daljši sprehod -pa ne pozabite na dobro obutev!



Tako se je začelo. Na Naravskih ledniah je malo snega -par cm



Planinci ob poti...



Osvojili smo vrh. Na vrhu je pa že malo več snega. Dober meter bi ocenil -
ampak mogoče mam slab "augenmas".



Tak je pa moj pogled skozi zameglena očala



Še nazaj. Iz meglenega vrha v sončno, a zeleno, kotlino.



In, Jani, Branko gremo ob šestih še enkrat?:)

9 comments:

Nadja Zlender said...

Super! Ampak sonca pa niste imeli, tako kot na gorenjskem :P
Za zadnja fotka mi je najbolj všeč.

Unknown said...

meni je tudi tazadnja najbolj všeč.morš enkrat prit na to našo uršlo goro...boš?

Unknown said...

Hehe, super, jaz pa sem danes bil na vrhu :)

Unknown said...

fantje pa niste resni kaj lezeta v takem vremenu gor:D
jst se raje v toplo dekco zavijem si skuham čajček in si prižgem kakšen božični film:D

svaka vama čast (Martin teb in Aljaž teb) :)
imam res srečo da poznam oba:P


Vesele praznike vama želim:)


lp, matic

Unknown said...

@mateec: js sem ti pa lih mislo en foto izlet na uršlo predlagat:)Drugač je pa vreme gori čist prijazno človeku:)pa tud čaj se najde:)

@aljažek: a greš še kaj gor v teh dneh? Js grem v torek predvidoma...

Nadja Zlender said...

Bom enkrat prišla :)

Unknown said...

Ne vem še, če bom šel pred novim letom na kakšen pohod, drugače pa imam v načrtu še kaj od Okrešlja naprej za 1. januar :) Uršlje gore nimam trenutno v načrtu...

Lep pozdrav in dosti prijetnih pohodov.

Unknown said...

@zoe: ti le prihodi! da neboš samo govorla kk je na gorenjskem lepo.pri nas je tudi!

Anonymous said...

Super izlet. Druga fotka je krasna! :)