Saturday 20 December 2008

Akvarij

Danes sem končal prenovo mojega akvarija. V njem po novem kar mrgoli življenja, rastejo pa celo rastline (ki so mi zadnje čase samo crkovale). Najlepša je trenutno jatica petnajstih rdečih neonk (Paracheirodon axelrodi), ki se trenutno še malo prestrašeno "vozijo" med rastlinami.



Moja jatica neonk...


Imam pa še eno vprašanje za fotografske navdušence: Kako najbolje fotografirati akvarij? Brez fleša se praktično ne da, ker je prešibka svetloba. Je kdo že poizkusil z brezžičnim proženjem fleša v akvariju (v vodotesni vrečki seveda)? Kakršenkoli nasvet je zelo dobrodošel.

4 comments:

Unknown said...

Hja no brez vrečke flasha koj ne meči v akvari, ga raje daj men:D
mogoče brezžično proženje od zgoraj? ali pa vsaj iz strani?
pa steklo spuči:)

lepo...
maš poleg neonk še kaj drugega not? od ribic mislim?:)


give me an advice... kk se znebiš miljonov drobnih polžkov v akvariju brez prekuhavanja?:D

Anonymous said...

Mislim, da iz vrha bi bilo še najbolj primerno. V vodo nima smisla tiščat. Zakaj z vrha? Ker tudi v morji svetloba prihaja z vrha. Drugače pa ISO navij.

Anonymous said...

si se že vprašal kaj ribam naredi fleš?brez zamere..kaj pa vir svetlobe od zadaj? LP!

Unknown said...

@mateec: Steklo je ravno spucano:) V akvaruju so poleg neonk še cebrice (Danio rerio), ena pakistanska činklja (Botia almorhae), ter ena rdečeglava mrenica (Barbus nigrofasciatus), ki čaka somišljenike- samo najdit jih še morem, sem mel malo jatico pa je od tega samo ona ostala..
Od živali so not še nevretenčarji. Ene 6 je japonskih kozic (Caridina japonica), pa kak polžek se najde.

Glede polžev. veliko dela opravi rilčasta činklja, ki jih kr fajn žre. Pa obstajajo neke kemikalije, samo pomojem je tega čimmanj not za dajat (mislim, da so neke težke kovine).

@UrosG: Flash bi v akvarij tiščal zaradi tega, da se ne odbija voda na površini in s tem zgublja moč. No, bomo probali v naslednjih dneh in pokažem rezultate.

@brazill: Sem se vprašal ja. prav zato sem pred nekim večjim preizkušanjem vprašal tukaj, ter se pozanimal še na večih straneh, da čimbolj zmanjšam šok. Ribe imajo namreč fixno odprtino v šarenici, tako da težje uravnavajo količino svetlobe ki pride v oko.
Odzadaj pa nevem, če bi bilo lih idealno z kontralučjo... pa še ozadje je...