Thursday 13 December 2007

Predbožični Dunaj ter Schonbrun ZOO

Gužva. Tokratni predbožočni Dunaj je bil najmanj božični od vseh, ki sem jih obiskal. Morda zato, ker vse to okrasje ter božične stojnice v vsakem manjšem selu izgubljajo svoj čar. Ter zato, ker vsako leto okrasijo mesta in trgovine kak dan prej.

Skratka od predbožičnega dunaja sem imel letos bolj malo. Je bil pa zato živalski vrt toliko bolj zanimiv.

Poletni dvorec kraljeve družine. Z vso množico turistov ne deluje prav nič kraljevsko.




Fontana na poti do živalskega.



Radovedni Emu.


Sramežljiva koala.



Uživaški panda se je skrival.



Mačji panda.

No živali je blo mnogo časa pa premalo...morali smo naprej v mesto...


Sej sem rekel. Gužva pač.


Štefanova cerkev by night...


Malo igranja v cerkvi...


Še okrasje...nič posebnega pač:)


To je to. Moj dunaj. Po zadnji sliki smo šli na zakuhančka in sem pospravil fotoaparat. Mrzlo je bilo.

2 comments:

Matjaž Merčnik said...

Bil tri leta nazaj, takrat še s kompaktom. Zanimiv izlet, zakuhanga imajo pa tako močnega, da me je skor vrglo :)

Marko Mehle said...

Martin! Zelo lepe slike. Čestitam

Marko.