Saturday 21 April 2012

Hidroponični sistem: Zagon sistema

Tako, moj sistem je končno na svojem mestu. Cev sem na balkon pritrdil z kovinskimi držali za rože. Sod z zalogovnikom sem napolnil do treh četrtin (približno 70 litrov vode). Dodal sem gnojila Floragro, Floramicro ter Florabloom (vse tri v koncentracijah 7ml/10L). Nato sem 2 dni sistem poganjal brez rastlin, včeraj pa sem posadil prve rastline.Za kroženje vode uporabljam akvarijsko črpalko moči 4W, ki prečrpa približno 300l vode na uro.

Gojil bom: češnjev paradižnik, baziliko, meto, jagode, drobnjak ter sladke in pekoče feferone.

Rastlinam, ki so rastle v zemlji v loncih sem odstranil zemlo iz korenin, ter jih posadil v glinopor. Trenutno so še uvele zaradi šoka, a upam, da bo kmalu bolje. Vlažno vreme z malo sonca mislim da kar pomaga pri tem:)

Paradižnik ter bazilika

Se beremo!

No comments: