Sunday 18 November 2007

Izola, burja, mraz:)

Ta vikend sem preživel na slovenski obali pri teti Pavli v Izoli. Moj prvi "nepoletni" obisk obale pa se ni odvijal ravno po mojih pričakovanjih. Ob besedici morje se mi zmerom po glavi motajo besede sonce, toplota,... Tokrat pa sem doživel še drugačno obliko.Burja, hladen zrak,...prav nič prijetno!

Še sreča, da mi je v soboto popoldne za nekaj ur toplo sobico posodila sošolka Bia (hvala za čaj in vse mandarine ter jagode).


Seveda sem nameraval ful fotkat. A sem že zjutraj ugotovil da imam prazno baterijo, polnilec pa v Ljubljani. Tako je nažalost nastalo le par fotk.



Izola iz Simonovega zaliva.



In še iz pomola na koncu marine.

2 comments:

Matjaž Merčnik said...

Zelo lepe barve. Je to posledica obdelave, ali posledica letnega časa?

Unknown said...

fotografije skoraj niso obdelane, dodal sem le malenkost kontrasta.

lp, martin